onsdag den 29. februar 2012

Slut med striber

De sidste striber er løbet af pindene, monteret og klar til brug. Trøjen er blevet vellykket - og lige i skabet. Den kradser lidt, mener tøsen-min - men hun må holde ud og stå igennem i smarthedens tegn. Det kan hun lige så godt lære først som sidst.


Jeg er grumme tilfreds og synes, trøjen er meget bedre til hende, end den var, da jeg lavede den til mig selv i tidernes morgen. Nu vil jeg slå op til nogle af de trøjer, jeg selv mangler, indtil næste bestilling ruller ind.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin :-) Håber hun holder ud...

    SvarSlet
  2. Wauw - det er en lækker sag du har lavet til din datter :-)

    kh Anette

    SvarSlet
  3. Den er da blevet super lækker - og ja, man må lide for skønheden :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den frisk og fræk ;)
    Dejligt den faldt i god smag.

    Yt

    SvarSlet