fredag den 11. juni 2010

Ups - undskyld

Det var ikke med vilje - og det var stik mod hensigten - men 1 kilo lækkert garn leveret direkte på matriklen fra Holst Garn, opskriften i kurven og en aften på sofaen var simpelthen så fristende, at jeg trods de bedste intentioner ikke kunne modstå og måtte have Linnea på pindene.
Jeg er ikke kommet så langt - og skal nok gemme lidt til sommerferien sam-strik med tante H. For at bøde på skaden har jeg til gengæld vundet alt hendes garn op, som nu ligger klar til aflevering. Man kan vel også sige, at jeg har afprøvet og gennemtestet noget af opskriften for at være sikker på, at vi ikke er to, der skal lave en om'er.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse med din Linnea, spændende at se færdig.
    Du efterspørger råd om hvordan man sætter flere billeder i hovedet på bloggen. Jeg mener at have lavet selve billedet bestående af 3 billeder i Publisher først, derefter gemt det på skrivebordet. På bloggen går du ind i betjeningspanelet. Jeg kan se at det nu er lavet om til "design",så de er jeg på bar bund. Derefter i design, rediger hoved, også kan du sætte dit billede ind der. Hmmmm er det til at forstå? Jeg har prøvet at være inde, men det der "design" øverst til højre forvirrer mig. Rigtig god fornøjelse:)) Det er en rigtig fin blog du har fået lavet:))

    SvarSlet
  2. Faldt lige over din blog :-) Tak for kigget.

    Linnea er også bare en rigtig flot cardigan - jeg kom selv til at købe mønsteret på et tidspunkt, så den skal helt sikkert på pindene en dag :-)

    SvarSlet