tirsdag den 1. juni 2010

Sommerferie-strik

Midt i al klynkeriet, tror jeg, jeg har fundet mit sommerferie-strikke-projekt. Det er endnu en model fra Design Club. En model, der enten er ny eller som jeg totalt har overset. Det er en vest, som jeg ikke helt forstår, hvordan jeg har kunnet leve uden.

Nu starter de helt store spekulationer - Hvilken farve skal vidunderet strikkes i. Der er tankevirksomhed til flere timer - og tankevirksomhed af den gode og afslappende slags :-)

Billedet er lånt fra Design-Club

1 kommentar:

  1. ååhhh, den er bare så lækker, den model. jeg har savlet over den lææænge, men synes nu det er lidt i overkanten dyrt at bestille strikkekits fra udlandet når jeg har skuffer og skabe fyldt op med lækkert garn. så den må nok vente indtil næste gang jeg kommer til Danmark. god fornöjelse!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet