fredag den 4. juni 2010

Forberedelser

Efter en hektisk uge med ikke mindre end 3 forældrearrangementer på skole og i børnehave er det nu blevet fredag - og tid til at forberede et større ryk-ind af 20 ni-årige tøser i morgen. Stritten skal fejre fødselsdag og intet - absolut intet er overladt til tilfældighederne. Selv paptallerknerne er dekoreret og storesøsters veninde er indkaldt som skattejagt-arrangør.



Jeg halser lidt efter og forsøger at få enderne til at nå sammen. Håber det lykkes - og ved at i morgen, når det løber af staben, er der ingen, der opdager, hvis en enkelt af idéerne ikke bliver levet ud - andet mig selv.

Heldigvis bliver vejret ifølge vejrprofeterne godt. Jeg har talt en del med dem den sidste uge - og lovet, at jeg er parat til at tage regnvejr helt til oktober, hvis bare det bliver sol i morgen. 20 tøsepiger, 80 m2 og indevejr, er efter min vurdering en næsten umulig opgave.

Tilbage kun et par enkelte punkter på to do listen, inden skrivebordet kalder med nogle af de opgaver, der skal løses der.

1 kommentar:

  1. :)
    God fornøjelse i morgen - det lyder til du har planlagt en skøn dag..;)
    Nyd weekenden - og vejret..
    KH Anne

    SvarSlet