tirsdag den 1. juni 2010

Ro - troede jeg

Der var dømt rolig start på uge, da jeg søndag trissede under dynen. Det var sådan, det så ud i kalenderen. Ro på mandag og tirsdag, hvorefter jeg godt kunne se at jeg skulle geare gevaldigt op for at komme igennem dagene til efter lørdag. Hvor det lige var det gik galt ved jeg ikke - men rolig mandag og tirsdag blev hurtig forvandlet til 2 kaotiske dage, hvor jeg halsede efter et program, det ikke har været muligt at nå og leve op til. Jeg har endda arbejdet hjemmefra i dag og kæmpet en ulig kamp med bunkerne på arbejdsbordet. Hver gang jeg har fjernet en bunke er to nye dukket op.

Nu sidder jeg så her og undrer mig over, hvor dælan jeg finder energien til at holde kadencen de næste 4 dage. Det må være noget med at tage det dag for dag - time for time. Om bare 4 uger og tal så slet ikke om det jeg skal nå på de fire uger - altså om BARE 4 uger har jeg ferie, ferie, ferie. Pigernes feriebøger er klar. De er på forkant - om lidt kommer jeg det også - håber jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar