lørdag den 14. marts 2009

Rent bord

Der er nu gjort rent bord både i bogstavelig forstand og med hensyn til næste uges arbejde. Jeg har virkelig fortjent at læne mig tilbage og tage et par pinde på mit nye strikketøj. En veste-trøje ting, som helst skulle have været færdig i går.


Jeg har netop udspændt et halvt kongerige til en veninde, der har fødselsdag om et par dage og har kæmpet mig gennem de mange mange takker hele vejen rundt. Jeg har strikket det tørklæde mange gange efter hånden, og hver gang snyder jeg mig selv til at tro, jeg næsten er i mål, når jeg er færdig med første bort. Det er man altså overhovedet ikke. Resultatet er tilgengæld alle besværlighederne værd. Jeg har fundet et fantastisk sted med florlette sjaler og har allerede flere på ønskesedlen. Se selv med her http://www.arnica.dk/index.php


Dan Browns "Engle og dæmoner" er også fundet frem igen. Der er nu kun få dage til, vi drager til Rom, og jeg skal lige have slået 4 kardinaler ihjel, inden Rom kan tages med storm. Der er mange jern i ilden, og lige om lidt drager vi ud i verden for at spise italiensk og se "Italiensk for begynder" som optakt til turen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar