torsdag den 19. marts 2009

Arrivederci

Vi er klar - så klar - og lige om lidt drager vi afsted mod Rom. Jeg glæder mig rigtig meget til at få lidt luft under vingerne, til at opleve, til at undersøge, smage og bare nyde. Programmet for det vi lige skal nå, er langt men kun i mit hoved af frygt for at vælte mine medrejsende omkuld. Manden-min kender min gejst og mit tempo - og ved at jeg som regel slår et kæmpe stort brød op, som ikke altid bliver helt bagt.

Mine forældre er landet på matriklen og skal hygge med børnene de næste 5 dage. Børnene glæder sig - og jeg føler kun et lille stik ved at skulle forlade dem.


Mon ikke jeg har en masse at fortælle, når jeg vender hjem ?

1 kommentar:

  1. Jamen rigtig god tur Mie - vi glæder os til at høre om turen når du er vel landet i DK igen :-)

    SvarSlet