tirsdag den 10. marts 2009

Virus-befængt

Problemerne med min PC lader til ingen ende at ville tage. I dag er den blevet afleveret, renset og skulle nu efter sigende kører upåklageligt - bortset fra den lille detalje med det trådløse net. Jeg afventer spændt - og skynder mig at bruge den - inden den igen måske går helt grassat i virus advarsler og andet forstyrrende geil.

Foråret trænger sig så småt ind i det lille hjem. Vi mærker det om morgenen, hvor det nu er lyst, når vi tager afsted - også de dage, hvor vi skal tidligt afsted. Overalt lokker forårsbebudere, som lyser op i karme og på borde. Det giver fornyet energi og snart begynder jorden udenfor at lokke - men først vil jeg se om, jeg ikke skal have givet huset en ordentlig omgang forårsrengøring.

En ordentlig buket forårsblomster er også afleveret hos vores egen personlige "Skatte-dame", som igen i år har sørget for, at vi havde penge tilgode hos skattevæsenet. Det er jo strengt taget penge, der har manglet i det daglige budget og alligevel føles det hvert år som en gave. Vi smiler stort og bredt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar