mandag den 5. oktober 2015

Hverdags-ramt

Det er lidt som om jeg bliver overhalet indenom af hverdagen. Jeg holder af hverdagen og er landet på en rigtig god pind, der giver masser af indsigt, udsyn, adrenalin, fordybelse og hurtige beslutninger i rette og passende doser. Men også en pind, der har en tendens til at fylde godt både i arbejdstiden og i fritiden - og det har kostet på tiden til både de kreative sysler, den almindelige hushold og i det hele tiden nærværende tid herhjemme.
 
 
Jeg arbejder fortsat på at få doserne til at passe, at få det hele til at gå op i en højere enhed, så der bliver plads til hele livet med alle dets facetter. Det skal nok lykkes - og selvom jeg ikke får nørklet så meget lige nu - samler jeg ind til projekter, der efterhånden står i kø for at blive levet ud. Og lige om snart er det ferie med tid til langsomhed og fordybelse i strik, symaskine, kagebageri og fødderne på bordet. Jeg glæder mig og ved, at jeg også trænger, når vi kommer til slutningen af ugen. 


2 kommentarer:

  1. Jeg håber det lykkes at få det til at hænge sammen. Der skal helst være en balance i det hele. Rigtig god efterårsferie, når du når dertil og få nu lavet noget med hænderne ;-)

    SvarSlet
  2. Yeah, efterårsferie i sigte. Jeg har aftalt med mig selv, at jeg INGEN aftaler må lave. Så må vi se, om det holder, for jeg trænger så umanerligt til at slappe af og "komme på niveau" i hus og have, ja jeg gør.
    Jeg håber, du får tid til at lave det, du lige trænger til.

    SvarSlet