søndag den 25. oktober 2015

Krea boost

En lørdag i en kæmpemessehal i Fredericia sammen med en million-milliard andre kreative sjæle på jagt efter gode ideer, lækre materialer og de helt rigtige projekter til efteråret.



Jeg er blæst omkuld. Sidste år sprang jeg over - og blev i år overvældet over de mange mange stande og den høje høje kvalitet, der synes, der har ramt Kreative Dage i Fredericia. Det levede fuldt op til mine forventninger - også selvom vi gik som sild i en tønde eller køer på vejen.

Armene blev tunge af de mange indkøb - små som store og hovedet summer stadig af ideer og ting, der skal både igennem maskinen og på pinde. Jeg kan næsten ikke forlige mig med at måtte drage ud i verden i morgen, når der er så mange projekter, der kalder på at blive udlevet her på matriklen. Jeg kommer helt sikkert til Fredericia igen til næste år.

4 kommentarer:

  1. Jeg måtte melde fra, - og det er da nok meget godt, for jeg kan slet ikke finde plads til flere projekter.

    Hvor ser det spændende ud, det du har købt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du var helt sikkert taget hjem med nye projekter - heldigvis får du chancen igen til næste år. Det er virkelig et besøg værd - og jeg synes, standarden er blevet markant hævet, siden jeg var der sidst :-)

      Slet
  2. Hmm jeg troede, at der ville være god plads lørdag - alle kom da fredag ;-)))))
    Men der var virkelig en god messe med masser af inspiration. Fine stoffer du har fået med hjem. Glæder mig til at se, hvad de bliver til.

    SvarSlet
  3. Det lyder spændende. Jeg var også dernede og fik en masse ny inspiration med mig hjem.

    SvarSlet