søndag den 23. november 2014

Kreativ osetur

Det startede som en plan - en plan, der gik ud på at købe julegaver til en stor flok unger sammen og med indlagt hygge og kreatid. Ting går ikke altid efter planen eller også er vi bare lette at aflede - for det endte som en hel weekend med den fedeste osetur rundt i samtlige strik og kreabikse i Århus med en god og særlig veninde.

En anden veninde havde skaffet os tag over hovedet, dankortet var tanket og skoene kridtet. Kvinder på en mission. Vi endte i Yarnfreak, Tøndering, Fandango, Stof og stuff - og måtte meddele børnene, at intet af det, der stod på deres ønskesedler var at finde i Århus. Min kvikke niece vendte øjnene lige let og mente, det mere var vores valg af butikker end hendes ønskeseddels udformning, der gjorde udslaget.

Weekenden har været skøn og vidunderlig. God energi lige ind på kontoen og lækre sager ligger og venter på en god krea-stund. En enkelt julegave er røget i kurven, og resten klarede vi på nettet, da vi kom hjem fra vores Århus-raid. Se det er vel win-win, når det er allerbedst :-)

6 kommentarer:

  1. Det er godt at prioritere og fokusere.

    Aarhus byder på meget godt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Århus er en dejlig dejlig by, der har så meget at byde på, at det er skrap nødvendigt med en stram prioritering :-)

      Slet
  2. Et lille hjertesuk min kære "gamle by" - alt for lang tid siden jeg har tjekket den ud - KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne have brugt så megen mere tid der - og vil gerne tilbage snart og ofte :-) Knus

      Slet
  3. Skøn WinWin og dejligt du nød Aarhus:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nød det så meget - og julegaverne må jeg jo se at få fundet hen ad vejen :-)

      Slet