fredag den 4. juli 2014

Absolutte nødvendigheder

Enhver ferie kræver sit strikketøj - og nok af det. Jeg har indenfor de sidste dage startet hele 3 strikketøj op for at være sikker på at have nok - og for at være sikker på, at jeg magter det - også mens jeg igen skal have pudset det franske sprog af.



 Kravet til valg af det perfekte strikketøj har været en kombination af lige til og let - og samtidig tilpas udfordrende til at det ikke keder mig. Det er blevet til Hanne Pjedsteds stribede tørklæde, Spots shawl og endnu en Peasy i den skønneste pink farve.

Det passer lige ned i kufferten - og det passer lige til ferie-strikke-temperamentet - og jeg er smugstartet bare lige en lille smule :-)

6 kommentarer:

  1. Perfekt feriestrik :o) - rigtig god ferie til dig.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud. Jeg pakker hæklenål og bomuld til weekenden, for jeg er vist ikke faldet så meget ned endnu, at jeg kan tænke......

    SvarSlet
  3. Det er sådan, det er - ikke for svært, ikke for let og endelig ikke for lidt! God ferie :)

    SvarSlet
  4. Uha, kender det godt! Sidste uge brugte jeg mere tid på at pakke garn, pinde og opskrifter end hele resten af vores oppakning til vores tur i sommerhus! Hvis ferien skal være i orden, så skal kreasagerne være velpakkede :)

    SvarSlet
  5. strik nu ikke hele natten søde Mie :) - for så har du jo ikke til ferien :) smiiiler ...
    pudsigt - har lige lavet en ønske liste til 'ferien' - og strik var slet ikke på.....
    jeg er vist blevet bidt af en gal hæklenål :)

    rigtig go' ferie til jer :)
    knus

    SvarSlet
  6. Lidt af hvert er et godt udgangspunkt, har også selv pakket en del ;-)
    Rigtig god ferie

    SvarSlet