fredag den 7. december 2012

Varme fødder og ører

Et par strømper af pinden og endnu en af Stines fantastiske huer. Denne gang i en nuance mørkere grå. Jeg ved lige, hvem modtagerne skal være af begge dele. To der trænger på hver deres måde - og to der står mig nært. Den ene må vente til jul - den anden trænger så meget, at det ikke kan vente så længe.


Selv trænger jeg mest af alt til søvn - men en hel flok tøser har erobret min seng - og sover sødt og trygt. Tripper lidt rundt og overvejer min situation - tage sofaen og lade dem sove - vifte et par stykker af dem ud - eller finde en lille sprække, jeg kan klemme mig ned i ?

1 kommentar:

  1. Wauw det ser godt ud ....
    Jeg er også ret vild med Stine s hue kit ....
    Men kender ikke lige nogen aftagere:( ...
    Lunt må der til i øjeblikket :)
    Håber du har fået lidt søvn :)
    Ønsker jer en dejlig weekend
    Knus

    SvarSlet