torsdag den 31. marts 2011

Ukampdygtig

Den ondeste hovedpine har gjort mig ukampdygtig de sidste par dage. Stille - helt stille aktiviteter har været mulige - men alt der krævede den mindste bevægelse eller afgav den mindste lyd har været bandlyst.

Jeg er på vej tilbage og føler nu, jeg skal indhente de sidste par dage. Det er blevet til et par pinde på strikketøjet her til eftermiddag - og jeg har endnu engang konstateret, at mængderne i Design Clubs kits overhovedet ikke matcher min strikkefasthed. Jeg løber altid tør for garn og skal ud og hente ekstra.


Denne gang mangler jeg til et helt ærme - inden jeg kan trække i en ny Mini, som skal erstatte den, jeg havde tidligere og som led en grum skæbne, da en venlig sjæl ville hjælpe mig med at få bund i vasketøjsbunken.

Pigerne-mine og huset trænger til kærlig omsorg efter et par dage, hvor jeg ikke har været disponibel for andet end hvisken og listefødder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar