fredag den 18. marts 2011

Klar, parat til weekenden

En stille uge på arbejde, og nu er det allerede fredag. Jeg er klar til weekend efter at have haft en luksus-uge, hvor jeg er mødt på arbejde kl. 10 og gået hjem kl. 13.

Det har givet en masse god energi til at få lavet forberedelse ved arbejdsbordet, til at være mor og tage hånd om huset.

Faktisk tror jeg det lige er sådant et arbejdsliv, der passer mig - har jeg opdaget. Nu skal jeg så bare lige have overbevist chefen-min om, at jeg sagtens kan tjene min fulde løn med den indsats.

A piece of cake...... eller hvad ?

Weekenden truer med gode og stille aktiviteter. En have, der skal ryddes, et hav af vinduer, der snart ikke giver udsyn mere, et stak projektopgaver og et strikketøj, der kalder på at få taget et par omgange.

De der stille hjemmeaktiviteter, der giver godt på energi-kontoen, både mens de står på og ikke mindst, når de er gjort og kan tjekkes af på listen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar