torsdag den 17. marts 2011

Lady in pink

En kær veninde har fået ny frakke - en rigtig smart en af slagsen..... Den er spækket med detaljer i pink.... For et par år siden lavede jeg et rødt halvt kongerige til hende - og nu føler hun sig tvunget til at slynge rødt om halsen til den slet-overhovedet-ikke-røde jakke, fordi hun ikke har noget bedre - siger hun....

Det kan en rigtig strikke-veninde jo slet ikke bære synet af, og da hun samtidig har fødselsdag lige om lidt, har jeg måttet tage affære. Et færøsk brudesjal er sprunget af pindene - i den helt rigtige farve, og et par tilhørende håndledsvarmere blev fundet i en rodekasse i byen.


Hun får det kun hvis hun sværger, at hun ama'r halshug aldrig mere bærer det røde til jakken :-)

8 kommentarer:

  1. Nøj, en gave ;)
    Du forkæler hende vist med dette super flotte sæt.
    Sjalet er bare så flot.

    Yt

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare flot - er helt vild med farven :)

    SvarSlet
  3. Smukt med smukt på!! Hun bliver lykkelig!

    SvarSlet
  4. Wauw, hvor er det sjal flot

    SvarSlet
  5. I har ret - det er et rigtig flot mønster.... Et gammelt gammelt mønster fra min mors gemmer, tror jeg. Det eneste afskrækkende er, at man starter med 436 masker.... Det kan virke lidt overvældende og alle fingre krydses for at mønsteret passer, når man når til de sidste masker :-)
    Dejligt med alle jeres søde kommentarer - nu glæder jeg mig endnu mere til at give det til hende :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare et smukt sjal. Sikke en gave at få :D

    SvarSlet
  7. Hvor er det sødt af dig :-) Lækker farve og smukt mønster!

    SvarSlet
  8. Hold da helt op! Smukt sjal i en fantastisk farve. Tillykke med det ;-)

    SvarSlet