tirsdag den 10. august 2010

Skolestarts-parat

Fantastisk med hjemmearbejdsdage både i dag og i morgen, inden det på torsdag for alvor går løs med elever på gangene, i klasserne og hvem ved - måske i gardinerne... Jeg har en masse ting, der lige skal ordnes og gøres klar. Listen med Skole-to-do er lang - men det samme er listen med overspringshandlinger, og jeg zapper lidt rundt i bedste teenager-stil.


Jeg småpakker hus ned og har lige konstateret, at jeg med 3 tøser i huset og en vis lighed med Imelda Marcos har en skosamling, der kræver sit helt eget kælderrum. Har kun rumsteret lidt i mit kombinerede badeværelse, vaskerum og baggang - og det er som om det ekspanderer, når det trækkes ud af skabene - overvejer hvordan jeg får det flyttet med min lille rappe bil........ Kan man binde flyttekasser på taget ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar