onsdag den 10. juni 2009

Regnfuld onsdag

Vestjylland er gået i gråtoner for alvor. Solen har ikke vist sig i dag, og hele dagen har tætte tykke grå skyer hængt truende over hovederne på os. Indimellem åbnes sluserne, og jeg trøstes ved, at jeg nu ikke behøver vande krukker på terrassen.

Ellers fryser jeg en vis legemesdel af - måske fordi jeg helt klart nægter at gå tilbage til lange bukser, sko og strømper - men stædigt trisser afsted med bare tæer i sandaler. Det er vel sommer for dælan.

I aften vil jeg slynge et kæmpe sjal omkring mig og putte mig i biografens mørke til et par timers god underholdning med Tom Hanks i "Engle og dæmoner" Jeg glæder mig og tager en hurtig morfar lige om lidt for ikke at blive ramt af overmandende træthed der i mørket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar