mandag den 1. juni 2009

Og væk var den

Sådan en forlænget weekend, som fredag synes lang og fyldt med muligheder, får hurtigt ben at gå på og nu nærmer vi os på mystisk vis allerede mandag aften. Vi har nået en masse - lidt i haven, lidt i huset, lidt ved arbejdsbordet, sociale arrangementer her og der og god gedin hygge og nærvær.

Solen og varmen har givet fornyet energi, og det er faktisk helt okay at skulle afsted igen i morgen. Der venter spændende opgaver og gode mennesker derude i verden, og vi bliver helt klart parate til at drage afsted i morgen.


Om kun 18 arbejdsdage er det sommerferie. Den nærmer sig pludseligt meget hurtigt. Jeg glæder mig og ved, at jeg trænger, når vi kommer lidt tættere på - lige nu synes jeg bare, der er så meget, jeg gerne lige vil nå, inden vi helt når dertil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar