søndag den 7. juni 2009

Modifikationer

Det er stadig slow-strik, der tester mig på min tålmodighed - og situationen er absolut ikke blevet bedre af, at jeg har valgt at ændre på mønsteret, hvor man ellers skulle have fortsat rundt for til sidst at klippe op til ærmer og hals.

Den teknik er jeg bare aldrig blevet fortrolig med. Jeg tør simpelthen ikke klippe op i det strik, jeg har brugt lang tid på at strikke. Istedet har jeg delt ved ærmerne og strikke nu både ret og vrang pind. Det tager længere tid - men jeg slipper for saksen.

2 kommentarer:

  1. uha! hvor er jeg spændt på at se forlöbet med den tröje, den bliver bare så floooot!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Kære Frida
    Jeg strikker på livet løs og glæder mig til at vise dig resultatet efterhånden som det skrider frem. God med en "hepper"
    Kh Mie

    SvarSlet