torsdag den 18. december 2008

Hurtig tur-retur

Det blev en af mine korteste arbejdsdage i dag - Jeg var næsten kun nået ind på skolen, inden jeg tog turen retur og hentede min mindste i børnehaven. Tegnene var der allerede i nat, hvor hun havde feber og sov uroligt. Der var dog julefrokost, og hun insisterede på at ville afsted. Det holdt ikke længe.

Siden har hun sovet på sofaen med høj feber. Hun er virkelig slået ud og næsten ikke til at kende. Hun kræver intet - kun lidt at drikke engang i mellem og ellers bare, at vi er i nærheden. Nissen får et par ordentlige krammeture, og jeg har fået strikket et par pinde med hende sovende halvt ind over mig. Puha jeg hader, når mine børn er syge.


I morgen må jeg forlade hende og overlade hende til faderen-hendes. Vi har sidste dag i skolen før en lang og velfortjent juleferie med efterfølgende julefrokost.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar