søndag den 14. december 2008

Blog-legepladsen

Æv altså at det nu er søndag aften - og et kvarter i sengetid. Jeg har lige opdaget et fantastisk sted, hvor man kan få baggrunde til sin blog - og har bare så meget lyst til at lege, ændre og teste egen formåen i den her blogverden.

Bloggen udseende er lige nu lidt tilfældig - men jeg opdager nye ting og glæder mig til at lege med det. Bare ikke nu - hvor der er et par småopgaver, der venter, inden jeg skal under fjer.

Nu kan den bare snart tage at være her - den juleferie. Jeg trænger og projekterne melder sig på banen i en sådan fart, at jeg slet ikke har tid til at tage på arbejde. Hvis du vil lege med, kan du kigge med her http://thecutestblogontheblock.com/ Flere af den slags link modtages med kyshånd

Ingen kommentarer:

Send en kommentar