søndag den 7. december 2008

Weekend-ræs


Weekenden er ræst forbi mig. Masser af godt selskab, svingom til den lyse morgen, julemad og juledrinks. Jeg kan mærke, at den kommer - den jul - Den er lige om hjørnet, og vi nyder nu de sidste timer af weekenden med adventskrans og diverse julekalendere på TV.

Nissen kommer stadig forbi hver dag. Gitzen har stadig et lidt blandet forhold til den og fortæller mange historier om, hvad den har lavet hernede om natten. Hun er ikke helt tryg ved at kunne støde ind i den på trappen og gør sig mange tanker om, hvordan den egentlig forcerer de trapper, når den nu ikke er særlig stor. Gaverne den efterlader i sokken vækker dog stor glæde og kompenserer for dens listen omkring


Strikkepindene har knitret lidt, og jeg er nu klar til at strikke ærmer på den islandske sweater, jeg kæmper mig igennem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar