mandag den 29. december 2008

Der strikkes skam



Det er ikke de helt store projekter, der er løbet af pindene den sidste uges tid - men der strikkes skam stadig omend i mere roligt tempo og med flere afbrud og pauser.



Stine-musen har fået sit cherry-tørklæde, som hænger hende om halsen mere eller mindre konstant. Jeg har startet et kalendertørklæde op i tyndt tyndt Noro-garn og er nået til den 4. eller 5. december og samtidig er jeg kommet godt i gang med Mermaid - et strikkekit, jeg forærede min mor til fødselsdag for snart et år siden - men som har drillet hende lige siden og som nu er tilbage her på matriklen.




Hendes øjne fik skylden for at det ikke ville som hun ville - men farvenuancen er så tæt på hinanden at selv med mine noget yngre øjne er det svært at se forskel på de to farver i aftenlys. Jeg overvejer en pandelygte.
I dag er foregået ved skrivebordet. Jeg har fået så meget arbejde fra hånden at jeg med et par timer i morgen formiddag med god samvittighed kan holde fri - HELT fri resten af ferien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar