mandag den 20. august 2012

Livets vej

Nogle gange er livets veje noget snørklede, synes jeg. Nogle gange kunne jeg godt tænke mig, at vejen var mere lige, og jeg bedre kunne se helt ud til horisonten. Samtidig er det også ofte ude af de snørklede veje, og det som kan føles som omveje, at vi finder de smukkeste skatte og de berigende oplevelser.

Livet behøves ikke være let for at være fantastisk - men lethed er dælme heller ikke det, der er mest kendetegnende for mit liv lige nu - om det er fantastisk ? Tja det bestemmer jeg jo selv og det skaber jeg selv. Fantastisk mandag til dig, der læser med og til mig:-)

3 kommentarer:

  1. Det siges, at hvis det fulde udbytte af de smukkeste roser, så er man nødt til at tage tornene med. Også en fantastisk mandag til dig.

    SvarSlet
  2. Forhåbentlig er der masser af lethed i vente til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en dejlig og poetisk kommentar - tak for den Sigrid - den er mental lagret:-)
      Jeg løber lidt rundt Lydert men satser på at ramme medvinden lige om straks :-)

      Slet