torsdag den 16. august 2012

Farvelade

Lækre farver, som slet ikke kan gengives rigtig på fotos ligger her foran mig og kalder på at blive omsat til et projekt af en eller anden art.

Jeg mærker og nyder dem lidt endnu, mens jeg overvejer, hvad det skal ende med. Nogle farver kalder bare på at blive lagt op ved siden af hinanden - og for mig er det ofte farver med drøm på.

Jeg ved ikke om det er noget der kommer med alderen eller om det er en indre følelse, der fremkalder trang og behov for farveorgie. For bare få år siden var jeg meget sort i mine valg - sort er stadig klart blandt favoritter e og en klar basisbestanddel af garderoben - men der er klart kommet mange flere farver til

3 kommentarer:

  1. Kunne slet ikke forestille mig dig som u-farverig..;)
    Lækre farver - glæder mig til at se hvad du tryller dem om til..

    SvarSlet
  2. jeg elsker også farver.
    Spændende hvad du finder på. Overvejer du mon noget hønsestrikagtigt ?
    eller er du mere ovre i noget med strib ?
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Nogle ting skal ligge fremme på køkkenbordet rigtig længe! :)

    SvarSlet