fredag den 29. april 2011

Over stok og sten

Der er mange jern i ilden - rigtig mange jern. Den almindelige hverdag er godt fyldt op med gøremål og aftaler og ligenu har vi så lige lagt planlægning, tilrettelæggelse og gennemførelse af en konfirmation oveni "To do" listen. Det giver sved på panden ogen lettere hektisk livsførelse. Heldigvis trives jeg med adrenalin og hurtigt tempo.

Der er ingen tvivl i mit sind om at vi nok skal nå det - og at dagen nok skal blive præcis som store-tøsen drømmer om - Det er sjovt og udfordrende med alle de ting, der opstår undervejs - som en kjole, der skal syes om - og syes om igen-igen. Perlerne der skal findes til matchende armbånd til alle pigerne, sang der skal skrives og sangskjulere, der skal udtænkes.


Jeg nyder det, fordi jeg ved, at detaljen ofte er det, der også gør dagen. Nyder det fordi min store pige stråler, glæder sig og føler sig set, værdsat og elsket, fordi alle sejl er sat ind på at gøre hendes dag til lige den dag, hun drømmer om.

Så kom an weekend med alle dine gøremål

Ingen kommentarer:

Send en kommentar