lørdag den 2. april 2011

Havefræs

Solen skinner, og vi er forårsramte. Det har betydet jord under neglene og en grundig tur rundt i haven. Jeg er gået lidt til og fra - men har alligevel fået arbejdet mig selv en vabel eller to til. Antallet af bede, buske og fliser er uendeligt i en stor have - og drastige midler er blevet taget i brug under mit skarpe opsyn.


Jeg vajede fare, da den store motorsav blev startet. Den er effektiv - det kan jeg godt se - men nøj hvor den trimmer tæt. Jeg holder vejret og håber buskene vokser godt til - lige nu er de lidt amputerede.

Jeg elsker min have og er godt og grundigt utålmodig. Terrassen skal omdannes til en oase, der skal knopper og spirer på træerne, krukkerne skal fyldes med blomster og der skal etableres hyggekroge både her og der. Altsammen helst i går - for nu er jeg klar til forår og sommer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar