søndag den 13. december 2009

Weekend-blogger

Det er ved at være en ugentlig begivenhed, at jeg får mig sat roligt ved skrivebordet og blogget lidt. Der er knald på i det lille dukkehus - og de rolige stunder med ene-tid er sjældne og dyrbare.
Vi er endnu ikke helt klar til julen. Pigernes julegaver skrider frem, og bedsteforældrene kan se frem til fine tændstiksæsker med broderet motiv.
Kollegaens juletrøje, som var ved at tage livet af hende, er også færdigstrikket, og nu kalder mine egne projekter i kurven på mig.

Weekenden har budt på besøg af den særlige slags, der giver energi, overskud og smil på læben. Jeg har fået god snak, smil, grin og masser af barnefødder på mit gulv. Jeg er så klar til den næste lidt hektiske uge, inden det næsten er juleferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar