søndag den 20. december 2009

Kolde ører - Nej tak

Der er ingen fare for kolde ører for mine piger. De er nu snart udstyret med hatte, der kan matche en hvilken som helst klud i deres klædeskab. Æblerne falder ikke altid langt fra stammen, og mine tøser er fast besluttet på aldrig at gå ned på detaljen - heller ikke selvom det kaster moderen ud i strikke-marathon gang på gang. Endnu en sending huer i anden farve og form er løbet af pindene.

Nu drømmer jeg om at komme lidt videre med Folklore og om et rødt kongerige til halsen. Det sidste kræver dog, at jeg i morgen vover mig ned i byen efter arbejde. Det giver mig myrekryb allerede på forhånd - Tanken om alle de millioner-trillioner mennesker jeg skal kæmpe om pladsen med. Men nød lærer vel nøgen kvinde.....eller noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar