torsdag den 17. december 2009

For 12 år siden

I dag er en af de dage, hvor jeg kan tænke tilbage og vide præcis, hvad jeg lavede time for time for 12 år siden. Jeg svælger i det og er ved at drive mine omgivelser til vanvid. Min ældste-tøs fylder år, og vi startede dagen med smil af den særlige slags der varmer helt ned i maven.


Højest på ønskesedlen stod en mobiltelefon. Hun ligner sin mor og har som regel fuldstændig tjek på, hvad der er i pakkerne lang tid, før de skal åbnes. I år var det lykkedes at bevare det som en hemmelighed, og hun var overrumplet og strålende glad for sit nye legetøj.


Mellemste har også haft en ganske særlig dag. Hun kom slæbende hjem med en kæmpe sæk med guirlande. Hun havde vundet gættekonkurrencen om hvor mange meter klassens guirlande var. Nu ligger vi inde med 94,5 meter guirlande.


Lige om lidt skal børnene havde tæv i Stine-pigens nye spil - Google-eyes, mens jeg lader tanker gå 12 år tilbage, hvor jeg ikke kunne få nok af at kigge på mit lille vidunder. Et vidunder er hun stadig - nu bare ikke lille - men en stor lømmel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar