fredag den 3. april 2009

Så....

Så kom den - påskeferie - og det er lige nu den er allerbedst. Jeg er i forvejen vild med fredag aften, hvor weekenden stadig er ny og ubrugt. Eneste minus er, at vi ofte er slatne og småtrætte fredag aften. Her til aften kæmper jeg også med en kriller-hals og en forfærdelig hoste, der gør ondt helt ud i albuerne.

Gitzen har ledt efter påskeæg hele dagen både i vores egen have og i nabohaverne, inden vi opdagede det - Hun var sikker på, at nu hvor det var påskeferie, måtte påskeharen jo have været forbi. Det var med skuffelse, at hun spurgte om, vi troede, den havde glemt os - vi forklarede, at der går et par dage, inden den kommer forbi og fik skrevet ÆG højest på indkøbslisten.


Vi kører på Nyhederne for at følge med i udviklingen i Baden-Baden. Jeg har det blandet med det, der ligger i kortene. På den ene side hilser jeg Fogh afgang fra dansk politik velkommen - og samtidig er alternativet lidt som valget mellem pest og kolera. Løkke er en af mine absolutte hade-politikere - han er en anelse for opblæst og selvfed for min smag. Jeg er ikke sikker på, at Danmark bliver et bedre sted med ham ved roret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar