onsdag den 28. januar 2009

Pinen er færdig

Pinen er nu færdig strikket, monteret og der er sat knapper i. Jeg går stadig lidt rundt om den - og er lidt i tvivl - Den skal vist testes nærmere i nærheden af garderobeskabet, inden jeg helt udråber den som en vinder.

De mange besværligheder jeg havde frygtet med hensyn til mønsteret, stødte jeg dog ikke ind i. Måske fordi mit eksemplar af opskriftbogen er på engelsk ? Måske fordi jeg har fedtet den ind i fejl ? men det ligner da en trøje, også selvom jeg måske har fiflet lidt med opskriften uden at vide det.
Nyt i kurven er Fiona's top. Garnet er vundet op - En smuk petroleumsfarvet uld med en varm blommefarve. Håber frk. Gitzen køber den. Det er ikke sikkert. Hun er på vej i sin lyse-blå periode. Den skal på pindene så snart jeg har hentet børn, forberedt mig til i morgen, tænkt et møde igennem, lavet en folder, lavet mad, smurt madpakker, vasket et par maskiner og været til forældremøde. Altså sådan lige om lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar