tirsdag den 6. januar 2009

Hurtig op i gear

Det er forunderligt, som rytmen hurtig genetableres, at der kun skal et par få dage til, inden boldene igen er i spil og det føles helt naturligt at have gang i 100 forskellige ting og huske et hav af detaljer og opgaver, der skal løses. Hverdagen fungerer i det store hele, og livet leves også i hverdagen.


Tirsdag er min korte dag - og jeg har fået hentet en erstatning for Nobels Testamente af Lisa Marklund, som fik alt for hurtigt ben at gå på i ferien. Jeg tager lige 3. del i trilogien om kvinderne i dansk politik af Hanne Vibeke Holst. Det er let fordøjeligt og passer fortrinligt på natbordet.


Samtidig frister tillægget fra Hendes Verden i går. Der er mindst en model, som jeg skal have på pindene. Jeg tror, jeg beholder benene på bordet endnu en halv times tid, inden jeg henter kuldet hjem :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar