søndag den 11. januar 2009

Finito

Mermaiden til min mor er nu færdigstrikket, færdig-monteret og mangler kun at tørre, inden den er klar til brug. Det er et fint stykke strik med gode og gennemtænkte detaljer, og jeg tror, hun bliver rigtig glad for den, og at den kommer til at hænge på hende. Monteringen tog forholdsvis lang tid - og krævede, at jeg holdt tungen lige i munden.


Men hva' så nu ? Jeg føler mig næsten lige så tom som strikkekurven. De mange idéer fra sidste uge kan jeg ikke rigtig genkalde mig. Hvad var det nu, jeg ikke kunne leve uden ? Pine ? Vendestrik ? eller..... Jeg tror, jeg laver et par hurtige benvarmere til Stritten og bruger en dag eller to på at finde det helt rigtige projekt - også selvom jeg ved, at tom strikkekurv giver stress i kroppen.

1 kommentar:

  1. Vildt flot Mermaid - lige de farver jeg har på ønskesedlen.
    Mht kommende projekt er mit bedste råd at kaste dig over en omgang småtterier....så kommer trangen og ideerne til de store projekter helt af sig selv ;-)))
    :-) Britt

    SvarSlet