mandag den 16. maj 2011

Tøsetur

Lige om lidt og i morgen efter arbejde sætter storetøsen og jeg næsen mod Billund Lufthavn. Der venter et fly og 4 dage i London os. Det er konfirmationsgaven til det rødhårede bæst, der skal udleves. Vi har haft næsen i guide-bogen, haft erfaren kompetence og gode veninder med på råd og nu er programmet fastlagt.

Det står på en god portion shopping både i Camden, på Oxford Street og Carnaby Street. Harrods skal også besøges, men der tror jeg, vi beholder pungen i lommen. Et enkelt eller to museumsbesøg har også sneget sig ind i den store forkromede plan - og ellers skal vi bare hygge os - besøge caféer, restauranter og flyde i den store seng på hotellet.


Jeg glæder mig rigtig rigtig meget til for et par dage kun at være mor for en af gangen. Til at have tid til at lytte, til at følge hende i hendes idéer uden at skulle tage hensyn til de 2 andre. Mine sko er kridtede - nu skal vi bare have pakket det sidste - så er vi så klar....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar