mandag den 30. maj 2011

Tre meter

Den første runde fødselsdag er blev fejret efter alle kunstens regler, og med alt hvad dertil hører. Jeg havde en pige, der gik tilfreds i seng og egentlig synes, det er helt ok at være blevet 10 - men at der lige nu er rigtig lang tid til næste fødselsdag.


Tilgengæld er vi nu gået fra at have en flagstang på 10 meter til at have 3 mindre flagstænger spredt rundt i haven.. Vinden har knækket stangen i flere stykker - og det mest besynderlige er, at det ikke er første gang en flagstang i min have knækker.

Begynder seriøst at overveje om flagstængerne i mit liv forsøger at fortælle mig noget - om der ligger en skjult symbolik i fænomenet eller jeg bare er forfulgt af rådne flagstænger ?

1 kommentar:

  1. Stort til lykke med din datters 10 års fødslesdag. Forfulgt af knækkede flagstænger... he he :))

    SvarSlet