søndag den 22. november 2009

Strikkernes paradis

Har hørt andre tale om det, har set billeder derfra, mærket på garn og alligevel var det som om jeg trådte ind i en verden hel for sig selv og nærmest aldrig troede jeg ville forlade stedet igen, da jeg den anden dag for første gang besøgte Tind Mohair.

Det var en overvældende oplevelse. Der var alt det garn af den lækreste kvalitet, man kan drømme om og små-savle over. Der var strikmodeller fra de ypperste designere Geilsk, Høxbro, Seyfart, Design Club, Noro og meget meget mere - og næsten bedst af alt - alle modellerne var strikket op - lige til at mærke på og prøve på. Jeg har fundet mig et ynglingssted, som snart kan få lettet pengepungen gevaldigt.

Jeg holdt mig godt i skindet, når jeg skal sige det selv og tog derfra med en model, der længe har været på ønskesedlen. Geilsks Rundt regnet i den flotteste mørke røde farve - og nåh ja så en enkelt sjalsnål. Jeg har aet garnet og nydt at læse opskriften og har også her til aften fået sat garnet på pindene. Ah det er balsam for sjælen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar