søndag den 1. november 2009

Eller noget

Forandring fryder eller noget. De sidste par uger har stået i opbruddets tegn. Den megen tumult i efteråret har nu betydet, at jeg er gået fra 250 m2 til 80 m2. Det kræver en del oprydning og smiden ud med hård hånd, skulle jeg sige. Nu er vi installeret i vores lille dukkehus og finder langsomt men sikkert roen, smilet og nærværet.

Strikkepindene er fundet frem - og jeg er tæt på målet med en Forbrydelses-sweater størrelse 5 år til en kollegas barnebarn. Det kribler i fingrene for at få den færdig. Næste projekt på tegnebrættet er Folklore - og jeg glæder mig.

1 kommentar:

  1. Hej Mie
    hvad mener du egentlig, har I solgt huset for noget mindre, eller er det en skilsmisse der er kommet ivejen?
    Håber bare at du har det godt :-)
    Kh
    Lisette

    SvarSlet