lørdag den 2. maj 2009

Udmugning

Sådan kan man jo også vælge at bruge en lørdag. Der er nu muget ud i både soveværelse og badeværelse. Alt er rent og der er en duft af rengøringsmiddel, og de rene flader næsten blænder. Det er veludført arbejde - tilbage er nu kun husets resterende 14 rum og en kælder, som er i samme miserable tilstand. Rengørings-orlov findes det mon ?

I morgen har jeg sat mig selv mat ved at love de 2 små, at de må bytte værelser. Det betyder, at jeg skal kæmpe mig gennem oprydningen af hele 2 børneværelser. Jeg er gået grassat og overvejer om det er noget jeg har spist, eller om det bare er almindeligt forårskuller, der går over igen ?
Det kan også være et anfald af overspringshandlinger for ikke at skulle lave eksamensopgivelser, finde eksamenstekster eller se på andre af de bunker, der ligger på mit skrivebord

Ingen kommentarer:

Send en kommentar