mandag den 2. marts 2015

Blålig arving

Det blå grønne tweed garn fra Garnudsalg har været på pinde af flere omgange. Farven er vidunderlig og skulle helt sikkert omsættes til noget til mig selv. Jeg glemte bare lige, at jeg faktisk ikke er særlig vild med blå og ikke helt kan finde ud af at gå i blå.


Nu har jeg en blå Arving. Det var noget af det strik, jeg fik af pindene i løbet af weekenden, mens jeg snuppede et par afsnit af den nye sæson af House of Cards. Jeg elsker min sorte arving og er godt på vej til at slide den op. Den blå-grønne skal nok blive et hit sammen med et stort sort tørklæde - og skal indvies, så snart den er tør. Jeg øver mig med det blå :-)

6 kommentarer:

  1. Den ser rigtig lækker ud. Hvor mange tråde har du strikket med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er strikket med en enkelt tråd tweed. Har tidligere kombineret med en tråd mohair - det giver en lidt tættere strik - men enkelt tråd holder også :-)

      Slet
  2. Den ser dejlig ud, - en rigtig flot farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er lækker og lige tilpas til både inde og ude brug - farven er klart godkendt :-)

      Slet
  3. Svar
    1. Tak Vibstrik :-) jeg er selv svært tilfreds med resultatet :-)

      Slet