fredag den 11. maj 2012

Rent bord

Det her hæften ender har taget om sig. Alle kurvene har nu fået sig en tur, og jeg har tilbageerobret de mange skåle, der efterhånden var inddraget til garn og diverse strikprojekter.

Jeg har et hav af kurve på alle etager og i mere eller mindre samtlige af husets rum. Mine projekter har det med at sprede sig, og jeg forsøger at bevare bare en smule overblik ved at holde dem samlet i en kurv, et fad eller en skål. Bare en gang i mellem gør det godt at få det samlet sammen, få styr på pinde, hæklenåle, garnbeholdning og i gangværende projekter.

Sådan et overblik har jeg lige nu - ihvertfald over den del af mit liv, der handler om strik - og natten er stadig ung og jeg er klar til at producere:-)

4 kommentarer:

  1. mums, sikke et lækkert billede med alt det garn! god fornöjelse!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Der er (næsten) intet så skønt som at få trådene samlet og skaffet sig et overblik.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Det må give ro i sjælen - og i huset - at få orden i ulden; gad vide, om ikke jeg skulle prøve det samme her?

    SvarSlet
  4. Mit håndarbejde spreder sig også :-) Det er sjovt som de andres "efterladenskaber" er rod, men strikketøj bare skal være der....

    SvarSlet