tirsdag den 11. august 2009

Vi forbereder

I morgen er en af de helt store dage - Mindste tøsen fylder 5 år - og det er ikke en dag, man sådan kan komme nemt omkring. Der er mange ønsker både mht til, hvad der skal være i pakkerne, hvad der skal spises til morgenmad, hvad der skal med i børnehaven, hvordan eftermiddagen skal forløbe, og hvor aftensmaden skal indtages. Intet - absolut intet - er overladt til tilfældighederne - Den unge dame har allerede en helt fast mening om, hvad der hører en god fødselsdag til. Vi halser lidt efter og håber, at vi kan holde trit og give hende en dejlig dag.


Eftermiddagen er gået med at frembringe en prinsessekage, der skal med i børnehaven. Idéen er min - udførelsen har de andre stået for, som det ofte er tilfældet med mine projekter. Det ser skidegodt ud på tegnebrættet, og når først processen er i gang - driller det mig, eller jeg mister interessen. Heldigvis har vi en god "afslutter" i store-pigen, som overtog pyntningen af kagen, da jeg var ved at blive lettere hys over ikke at kunne få vinduerne af M&M's til at sidde fast.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar