torsdag den 21. maj 2009

Rent bord

Vi er klar til at gå i gang med ferien - men det krævede også lige en halv dag at komme igennem det kaos, der kan opstå her i huset i løbet af bare få dage, hvor man vender det blinde øje til. Der er nu ryddet på de store flader, og der er bund i vasketøjet.

Haven er også blevet vendt et par gange - og jeg opdagede til min fryd, at pæonerne er så klar til at springe. Ellers må jeg konstatere at et par uger uden hakke og spade også gør sit ved haven - Der er knæhøjt ukrudt flere steder - Lige nu håber jeg bare, at det er ukrudt med kønne blomster....

Pigerne snakker meget om ild i kakkelovnen og en flyde-aften i stuen. Mon ikke kakkelovns varme kan kombineres med grill i haven ? Selv tager jeg vist et par pinde på et eller andet strikketøj i kurven, mens jeg krydser alle mine fingre for, at garnet fra Holst garn ankommer i morgen. Det er ihvertefald afsendt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar