lørdag den 2. maj 2009

Bombe-krater

På overfladen ser det forholdsvis ordentligt ud - men så snart man kradser lidt i overfladen vælter det frem. Alt det rod som jeg er i stand til at få skubbet ind i skabe, på hylder og i kasser. Jeg er intet ordensmenneske - jeg er ikke en af dem, der holder orden. Jeg rydder op - og det er en fortløbende proces, der aldrig får ende.

I dag har jeg tømt klædeskabet og genfundet tøj, jeg ikke anede, jeg havde. Der er et hav af tørklæder og andre små klude. Det er nu nydeligt foldet, og jeg har lige nu et klart overblik. Der er mange flere skuffer og skabe at gå i gang med. Spørgsmålet er bare, hvor jeg skal starte.


Min eneste trøst er, at rod eller manglende ordenssans ofte kendetegner kreative tænkere. Lad mig være en af dem - så er alt rodet da godt for noget

Ingen kommentarer:

Send en kommentar