fredag den 8. maj 2009

Forsumper

Jeg forsumper lidt i arbejde i disse dage. Det fylder hele min dag og hele mit hovedet. Der er ikke overskud til så meget andet, og mine strikkepinde ligger stille hen i kurven. Det er ikke travlt på en opslidende måde. Jeg får udrettet noget - jeg gør en forskel. Jeg næres ved det og får god energi, også selvom om søvnen er over mig om aftenen næsten før hovedet rammer puden.

Tornado-mor ikke helt forsvundet endnu og i går fik jeg ryddet og ryddet op på mit arbejdsværelse samtidig med at jeg fik styr på eksamensmateriale til de forholdsvis mange eksaminer, jeg skal afholde inden det bliver sommerferie.

I dag bliver jeg heldigvis rykket lidt ud af min egen verden og træder i danseskoene for at at svinge mig gennem maj-natten til tonerne af forhåbentlig noget fedt musik. Jeg elsker at danse og glæder mig rigtig meget. Det giver også ny energi :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar