fredag den 1. maj 2009

Den kom....

Det BLEV weekend. Der var øjeblikke, hvor jeg seriøst tvivlende på, at vi nogensinde skulle nå hertil - men nu er vi her, og weekenden er stadig helt ny og ubrugt. Jeg har slået mig ned i mit hjørne på terrassen og sidder lidt rastløs og tænker på alle de ting, jeg kunne gøre og bruge weekenden til.

Pigerne trænger til nye gynger og lidt udstyr på bålstedet - måske jeg skulle tage et smut omkring trælasten. Der er stadig krukker, der står tomme og kalder på planter og lavendelbedet foran huset har ikke stået vinteren så godt igennem - En tur til planteskolen kunne også være en mulighed.

Huset trænger til en ordentlig omgang - men det er jeg ret afklaret med, at det ihvertefald ikke er et af de projekter, jeg har lyst til at gå i gang med. Der er en række eksamensopgivelser og tekster, der skal findes og laves. Det er heller ikke et projekt, der trækker voldsomt.

Strengt taget kunne jeg også bare blive siddende med strikkepinde i hænderne eller slænge mig i græsset, hvor weekenden allerede var gået igang, inden jeg kom hjem. Puha sikke nogle store valg at tage en fredag eftermiddag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar