lørdag den 14. maj 2011

Oversprings-oprydning

Mit arbejdsværelse er nu så velordnet med mapper og sirlige stakke, at man skulle tro, at det var sommerferie - Jeg har sukket en del over projektet undervejs - men samtidig har det med alternativet - en ordentlig stak stile, der skal rettes - ikke været svært at fastholde iveren og gejsten for oversprings-oprydningsprojektet.

Jeg er udpræget stakke-menneske. Jeg har flere hylder, der er beregnet til stakke. Mapperne er der - jeg er bare ikke så god til at få sat ind i dem efterhånden. Jeg er ikke ordensmenneske og jeg holder ikke orden - tilgengæld er jeg smadder-god til at rydde op og få tingene sat i system, når det griber mig.

En stak stile, der kalder på min opmærksomhed, kan drive mig ud i de mest mærkelige projekter - men nu er der snart ingen vej udenom - det skulle da lige være en halv time i sofaen med strikketøjet. Jeg har vel fortjent det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar