lørdag den 28. maj 2011

Grifler løs

Mellemste-tøsen har fødselsdag i morgen. Listen over ønsker har været lang og med mange besynderligheder imellem. Det er den første runde dag, der nærmer sig og forventningerne er tårnhøje. Dagen er planlagt ned i mindste detalje og ethvert forsøg på at afvige fra planen straffes hårdt - det er hendes dag og hun ved lige, hvordan den skal være

Et af ønskerne krævede en indsats på nettet. Hun ønsker sig en gammeldags grifle med blæk til. Jeg har fundet et par kalligrafipenne med tilhørende blæk - og har sneget mig til at afprøve gaven her til eftermiddag. Det skal hun nok få nogle fine både blæktegninger og seriøse forsøg med diverse skrifter ud af.


Jeg kunne selv blive bidt af at lege med det - og tror jeg kender en, der måske vil vise mig nogle af sine blæktegninger, når hun engang vender næsen hjem igen. Jeg håber ihvertefald :-) Indtil da bliver det til spæde forsøg, mens regnen pisker på ruden, og de store sweatre er blevet gravet frem.

God lørdag aften til dig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar