tirsdag den 18. marts 2008

Påskeharen

Påskeharen kom forbi - i form af mormor og morfar. Stor jubel over både det fine indpakningspapir og indholdet. Der er nu, efter at have kigget længe på ægget, slået hul på skallen, og så går det som regel hurtigt.

Jeg husker selv glæden ved æggene og modviljen mod at tage hul på den fine runde form. Mange dage kunne gå med bare at kigge og smage med øjnene. Som oftest startede jeg i bunden og spiste mig langsomt op. Så var det som om, det var æg lidt længere. Regitze tog det nu fra toppen med det samme.

Måske var det også påskeharen, der havde efterladt "påskeæg" i postkassen til mig. Det var ihvertefald bedre end den fineste chokolade.
Opskrift og garn til sjalet fra museumstekstiler er nu i hus. Farverne er skønne, opskriften lige til at gå til og pindene bliver fundet frem snarest. Sjalet startes med en bort med 8 pinde, der skal gentages indtil den er 220 cm. Det kan jeg vist godt starte på, mens jeg strikker Liselotte for 2. gang. Det kan give lidt variation.
Jeg er imponeret over servicen og den rappe levering fra http://www.museumstekstiler.dk/. Kun få dage efter bestillingen dumper garnet i postkassen - De kræver ingen betaling, før efter garnet er leveret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar